det handlar om fotografier och en festlig fröken

lördag 6 februari 2010

i'm from landan-londy-town


Om livet, känslorna och kaffekopparna.
Om ögonfransar, sömnbrist och yoghurtoatsandfruit.
Om pojknackar, förstulna blickar och stickade islandströjor.
Om rollies, vinäger, röda dubbeldäckare och pints med cider.
Om de vackraste tågutsikterna, skyskrapor, trånga dansgolvsnätter och brustna hjärtan.
Om brittisk artighet, flatmates, mathimlen och husmusen.
Om ångesten, bakfyllan, ideal och köttisar.
Om yoga OHM, att inte kunna stå still i rulltrappor och knäckebrödcravings..


foto av yvan rodic, facehönter.

2 kommentarer:

  1. Så fint skrivet!
    Och du ser så satans fashion ut! Riktigt het klänning och jag är såld på dig i hatt! Tur att vi känner varandra annars skulla jag bli tvungen att be om ditt nummer...
    Puss (haha jag fick sudda ut och skriva om för jag råkade skrev "piss" först, kanske en freudiansk felskrivning p.g.a mitt brännande avund över din snygghet;) ? )

    SvaraRadera
  2. Flin!
    Jag är stolt som en mamma, jag brukar vara där inne och letar efter dig och Pj! På facehunter alltså! Duktig!

    SvaraRadera