det handlar om fotografier och en festlig fröken

lördag 5 december 2009














jag älskar att bo i london. jag hatar vår husmus som kryper runt i soppåsarna.
min favorit är äppel/persika jumble. jag tycker engelsk söndagsbreakie är fett värt speciellt som vi hittade ett mysigt café som serverade vegetarisk fry up i bethnal green. att mOma christmas partyt igår var hemskt värt med dans på bordet på den tjusiga resturangen fire&stone i covent garden och galet fulla arbetskamrater. att fika stor chaite med soja mjölk med clara och pj. åka hem för att ladda om för kvällen och finna toby och james i soffan med en varsin öl, så nu sitter jag här dricker becks och är härligt bakfyll ecklig.
fred ut.

2 kommentarer:

  1. finis elin och vad kul att se lite bilder från ditt londonliv! mera mera! Saknar dej joeee

    SvaraRadera
  2. Håller med Jonnaponna! Har nog tjatat ganska mycket om att du ska blogga mer så det är väl ingen nyhet men jag älskar ju och läsa om det och se i bilder delar av ditt liv! Det var skönt och kul att skajpa med dig i torsdags och jag längtar efter att träffas på jullovet! Puss finosten

    SvaraRadera