det handlar om fotografier och en festlig fröken

onsdag 24 juni 2009

Adrift in space or whatever




bild1.en fin kväll på b-a på depparberget. min solfejja är helt otrolig. vad jonna gör är oklart.bild2.självklart var hoa hoa med, han blev dock full på en cider och blev aningen odräglig.bild3. pinnbröd oooh. finns det något bättre att grilla? svar:ohno!

aouch.
lyssnar på de allra finaste mest munspelsrika låtarna jag vet, albion, he was a friend of mine. en aningen självömkan, en aningen självdestruktivitet. de senaste dagarna vet jag inte hur många gånger jag suktat efter att röka på och att hjärtat ska krypa fram ur sin gömma där det kravlat in och gömt sig.
funderar över det här, eller möjligtvis det där(som att titta på det ut genom en tunn fönsterruta) som kallas kärlek. som känns som ett rysligt hoppochstuds i hjärtat. när det känns som att man inte vågar tillåta sig den där rysningen och istället för att bli påtänd blir hög på fint sammansatta och välformulerade kärleksmeningar.
jag har alldeles strax läst ut norweigan wood och den är så rysligt vacker.
jag saknar uppriktiga kyssar, som man får av dig när du ger en kyssar med ena handen på min kind och den andra i min nacke.
"jag gillar när du håller i mig så, med båda händerna. det är då det känns på riktigt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar