det handlar om fotografier och en festlig fröken

onsdag 13 maj 2009

vad alla pojkar borde:



pojkar borde inte vara rädda för att bära varken scarf, skjorta eller seglarskor.
enligt mig så är det tre stycken festliga saker ihop.
andra fina ting äro:
helskägg. 50 tals frisyr. polisonger. fluga. djup halsgrop.
fräknar. skrattrynkor. fjunig nacke. hatt. vassa skulderblad.
inte alltihopa på en gång nödvändigtvis.
kombinationen 50 tals frilla och helskägg skulle nog se rätt skoj ut.
förövrigt så är nog skäggpakt en av de finare sakerna man kan ingå i.












bilder ifrån olika ställen, so sue me.

1 kommentar:

  1. Underbara bilder, peciellt den i bilen! Den är en typisk bild jag själv skulle vilja vara fotograf till. Och jag kan hålla med om ett flertal punkter som killar inte behöver vara skraja för. Tur att min snubbe och jag är ett fint fräkneteam! Jag uppskattar fräknar bara mer och mer, även mina egna. Tänk vad jag hatade dem som liten. Tiderna förändras, som tur är.

    SvaraRadera